Συντήρηση και σέρβις

Συντήρηση και σέρβις

Η Jungheinrich σάς προσφέρει ένα ευρύ πρόγραμμα After Sales

Μεγεθύνετε την εικόνα με το δείκτη του ποντικιού

Υποβολή αιτήματος οnline

Βασικά χαρακτηριστικά

  • Μακροπρόθεσμη ετοιμότητα χρήσης και ασφάλεια επένδυσης του συστήματος αποθήκης σας
  • Ανοιχτή τηλεφωνική γραμμή σέρβις ή τηλεσυντήρησης / Χρήση on-site
  • Πάνω από 3.000 τεχνικοί του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών σε όλη την Ευρώπη

Οι απαιτήσεις των πελατών μας αποτελούν τη βάση των προγραμμάτων σέρβις, τα οποία παρέχουμε με δικούς μας τεχνικούς εξυπηρέτησης πελατών και συνεργαζόμενες εταιρείες. Το εύρος των παρεχόμενων υπηρεσιών φτάνει από τη γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης και την τηλεσυντήρηση μέχρι την επιτόπια παροχή υπηρεσιών. Επιθεωρήσεις και συντηρήσεις, καταγραφές σφαλμάτων, αντιμετωπίσεις σφαλμάτων, επισκευές και προμήθεια ανταλλακτικών αποτελούν μέρος του ολοκληρωμένου προγράμματος After Sales.

Συνοπτική παρουσίαση πλεονεκτημάτων

  • Προσαρμοσμένα προγράμματα συντήρησης για ειδικές απαιτήσεις

Εμφάνιση λεπτομερειών πλεονεκτημάτων

Αναλυτική παρουσίαση πλεονεκτημάτων

Προσαρμοσμένα προγράμματα συντήρησης για ειδικές απαιτήσεις

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες μπορούν να καθοριστούν ξεχωριστά ή σε μορφή πακέτου σέρβις ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη. Η υπηρεσία σέρβις της Jungheinrich λειτουργεί σε όλη την Ευρώπη με ένα ολοκληρωμένο δίκτυο από ειδικούς τεχνικούς συντήρησης. Περισσότεροι από 950 τεχνικοί στη Γερμανία και περίπου 3.000 σε όλη την Ευρώπη εγγυώνται την μεγάλη διάρκεια ζωής του συστήματος σας.

Υποβολή αιτήματος οnline

NEWSLETTER