Call4Service
210 2447800 Γραμμή εξυπηρέτησης
Φόρμα επικοινωνίας
Ενημερωτικό δελτίο
Stage Keller&Kalmbach
ΜΕΓΑΛΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΘΗΚΗΣ & ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Επέκταση της κεντρικής αποθήκης στην Keller & Kalmbach

Η Keller & Kalmbach είναι ένας από τους κορυφαίους προμηθευτές υπηρεσιών διαχείρισης εξαρτημάτων σύνδεσης. Το 2016, με περίπου 800 εργαζόμενους, η εταιρεία είχε ετήσιο κύκλο εργασιών ύψους 270 εκατομμυρίων ευρώ, σχεδόν διπλάσιος σε σχέση με το 2009, όταν ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση κατασκευής.

Μεγάλος βαθμός πολυπλοκότητας στον σχεδιασμό και τη συναρμολόγηση

Η διαχείριση εξαρτημάτων σύνδεσης για βιομηχανικούς πελάτες είναι ένα ιδιαίτερα απαιτητικό έργο intralogistics. Ο απώτερος σκοπός είναι οι πελάτες να παραλαμβάνουν τα εμπορεύματά τους τη σωστή ώρα, στο σωστό μέρος και στη σωστή ποσότητα. Για τη διαχείριση του έργου αυτού απαιτείται ένα νέο, σύγχρονο κέντρο διανομής.

Επικεντρωθήκαμε σε μια σαφώς πιο ορθολογική στρατηγική συλλογής παραγγελιών κατά την πρώτη φάση κατασκευής. Εστιάσαμε επίσης την προσοχή μας στον εργονομικό σχεδιασμό των χώρων εργασίας συλλογής παραγγελιών καθώς και στην αποτελεσματικότητα των διαδικασιών.

Σημειώθηκε σημαντική επιτυχία από την πρώτη κιόλας φάση της κατασκευής, πράγμα που διαδραμάτισε μείζονα ρόλο στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της εταιρείας. Οι θέσεις αποθήκευσης χρειάστηκε να επεκταθούν μόνο μετά από πέντε έτη και πάλι χωρίς τη διακοπή των λειτουργιών. Για τον σκοπό αυτό, επεκτείναμε την αυτοματοποιημένη αποθήκη παλετών και μικρών ανταλλακτικών. Διαμορφώθηκε μια ξεχωριστή αίθουσα με σταθμούς εργασίας για τη διαδικασία «goods-to-person» καθώς και ένα ρομπότ παλετοποίησης για τη συλλογή παραγγελιών. Ως γενικός ανάδοχος, είχαμε την ευθύνη του σχεδιασμού και της διαμόρφωσης του έργου καθώς και της υλοποίησης όλων των intralogistics.

Dr. Ingomar Schubert
Head of Supply Chain Management

“Η σταδιακή χρήση δεν ήταν στο αρχικό σχέδιο. Αλλά αυτό μας επέτρεψε να χρησιμοποιήσουμε τον χώρο της αποθήκης πριν ακόμα μπει σε λειτουργία.“

Νέα κεντρική αποθήκη ευέλικτης χρήσης

Κατά τη διάρκεια της πρώτης φάσης κατασκευής, χωρίσαμε την κεντρική αποθήκη σε τέσσερις ζώνες, οι οποίες, λόγω της διαμόρφωσής τους, ήταν όλες εύκολα επεκτάσιμες. Το WMS μας χρησιμοποιείται για τον έλεγχο των ζωνών αυτών, όπως και των πολύπλοκων διαδικασιών συλλογής παραγγελιών. Επιτυγχάνεται υψηλός βαθμός ευελιξίας μέσω τις αντίστοιχης τεχνολογίας μεταφοράς που βασίζεται στην αρχή «goods-to-person».

Στη δεύτερη φάση κατασκευής, επεκτείναμε την αποθήκη πολλαπλών ραφιών μεγάλου ύψους κατά πέντε συνολικά διαδρόμους, ενώ στην αρχή του 2016 η αυτόματη αποθήκη μικρών ανταλλακτικών επεκτάθηκε κατά έξι διαδρόμους ακόμα. Συγχρόνως, η συνολική χωρητικότητα χειρισμού υλικών και συνεπώς η απόδοση συλλογής παραγγελιών διπλασιάστηκε. Το λογισμικό υπολογίζει στη συνέχεια το μοτίβο των επιπέδων για τα ρομπότ παλετοποίησης και μεταδίδει στο WMS την ακολουθία με την οποία τα κιβώτια πρέπει να ανακτηθούν από τη συλλογή παραγγελιών. Το ρομπότ παλετοποίησης εξασφαλίζει ευέλικτη συλλογή παραγγελιών και μπορεί να χειριστεί ακόμη και μεγάλες παραγγελίες σε ελάχιστο χρόνο και χωρίς προβλήματα.

Απρόσκοπτη λειτουργία

«Η σταδιακή χρήση δεν ήταν στο αρχικό σχέδιο. Αλλά αυτό μας επέτρεψε να χρησιμοποιήσουμε τον χώρο της αποθήκης πριν ακόμα μπει σε λειτουργία». Μείναμε εντυπωσιασμένοι από την αξιόπιστη συνεργασία με την Jungheinrich καθ' όλη τη διάρκεια του έργου. Ήμασταν εντός προθεσμιών και μας στοίχισε λιγότερο από ό,τι είχε αναφερθεί στον αρχικό προϋπολογισμό. Θα χαρούμε να ξανασυνεργαστούμε με την Jungheinrich σε οποιαδήποτε μελλοντική επέκταση», δήλωσε ο Dr Ingomar Schubert, Επικεφαλής Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας στην Keller & Kalmbach.

Έχετε ερωτήσεις;