Stage pfenning logistics
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

88 περονοφόρα ανυψωτικά μηχανήματα για την Pfenning Logistics

Στο κέντρο logistics των 20 εκταρίων που ανήκει στην Pfenning Logistics, ο στόλος των μηχανημάτων μας αποτελεί τη βάση για την αποτελεσματική μετακίνηση προϊόντων. Σε ώρες αιχμής, ο χειριστής αυξάνει τον ήδη πολυάριθμο στόλο των 88 μηχανημάτων, στην περιοχή Rhein-Neckar, με ενοικιαζόμενα μηχανήματα.

Βέλτιστη χρήση του χώρου σε στενούς διαδρόμους

Η Pfenning Logistics GmbH θεωρείται κορυφαία εταιρεία στον τομέα των logistics και έχει έδρα στο Baden-Württemberg. Με κεφάλαια 100 εκατομμυρίων ευρώ, η Pfenning Logistics δημιούργησε καινούρια κεντρικά γραφεία και κέντρο logistics έκτασης 20 εκταρίων στο Heddesheim, στην περιοχή Rhein-Neckar, το 2013. Τα εμπορεύματα αποθηκεύονται σε δύο ζώνες του κτιρίου: Το βόρειο τμήμα περιέχει κυρίως τρόφιμα και προϊόντα καθημερινών αναγκών, ενώ τα χημικά αποθηκεύονται στο νότιο τμήμα. Στις αποθήκες στενού διαδρόμου διακινούνται ημερησίως πάνω από 5.000 παλέτες.

Προκειμένου να αξιοποιήσουμε τον χώρο όσο το δυνατόν καλύτερα, συμμετείχαμε σε πρώιμο στάδιο στην μελέτη του χώρου και του στόλου. Η Pfenning Logistics είχε ήδη καταλήξει σε προκαταρκτικό στάδιο στην επιλογή αποθηκών στενού διαδρόμου. Για τα μηχανήματα στενού διαδρόμου, η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων με μία μόνο φόρτιση του συσσωρευτή ήταν σημαντική παράμετρος, λόγω των απαιτήσεων του χειρισμού των προϊόντων διατροφής.

Christopher Granath
Επικεφαλής Μηχανικής Διαδικασιών στην pfenning logistics

"Οι συσκευές καλύπτουν εύκολα δύο βάρδιες. Σε αυτό συμβάλλει και η ανάκτηση ενέργειας. Η παράμετρος αυτή μας οδήγησε στην συγκεκριμένη αγορά."

Ακόμα πιο γρήγορα χάρη στις τηλεσκοπικές περόνες

Ο στόλος περιλαμβάνει 23 ανυψωτικά μηχανήματα ΕΚΧ 515, για συλλογή και στοίβαξη, τα οποία καθοδηγούνται μηχανικά στους διαδρόμους. Ο Christopher Granath, Επικεφαλής Μηχανικής Διαδικασιών στην Pfenning Logistics, εξηγεί: «Η Jungheinrich διατήρησε τους διαδρόμους στενούς, όπως το θέλαμε, ώστε να υπάρχει βέλτιστη αξιοποίηση χώρου. Επιπλέον, οι στενοί διάδρομοι στα βόρεια και τα νότια τμήματα έχουν το ίδιο πλάτος, έτσι ώστε να χωράνε τα ΕΚΧ 515».

Τα μηχανήματα στενών διαδρόμων EKX 515 προσαρμόζονται σε διαφορετικά προφίλ απαιτήσεων και λειτουργούν με ανάκτηση ενέργειας. Η ισχύς αυτών των μηχανημάτων βασίζεται στην τεχνολογία τριφασικού ρεύματος AC 80 V και στην υψηλή ροπή τους, η οποία εξασφαλίζει αποτελεσματική επιτάχυνση. Με δυνατότητα ανύψωσης 8,4 μέτρων, τα μηχανήματα αποθηκεύουν εμπορεύματα σε τυποποιημένες ή βιομηχανικές παλέτες στο βόρειο τμήμα. Για το νότιο τμήμα, ήταν εξοπλισμένα με τριπλούς ιστούς, για να επιτρέπουν τη στοίβαξη παλετών με χημικά σε ύψος έως και 14,4 μέτρα. «Είχαμε 16 από αυτά τα μηχανήματα, εξοπλισμένα με τηλεσκοπικές περόνες, για έναν σημαντικό πελάτη από τη βιομηχανία τροφίμων. Έτσι, επωφελούμαστε από τις ταχύτερες λειτουργίες στην αποθήκη και έχουμε μεγαλύτερη διεκπεραιωτική ικανότητα», λέει ο Granath.

Ο στόλος περιλαμβάνει επίσης 65 στάνταρ μηχανήματα ETV 216, EFG 220 και ERE 225, μερικά από τα οποία έχουν και ανάκτηση ενέργειας, σε πιο χαμηλά φορτία. Σε ώρες αιχμής, στον στόλο μπορεί να προστεθούν και ενοικιαζόμενα μηχανήματα.

Δυναμική διαχείριση ενέργειας

Ο Christopher Granath λέει: «Επιλέγοντας πάντα την καλύτερη τεχνολογία, αποφασίσαμε υπέρ των μηχανημάτων της Jungheinrich στενών διαδρόμων, από τα οποία είχαμε ήδη εμπειρία σε άλλες εγκαταστάσεις. Η λειτουργία τους για πολύ ώρα με μία μόνο φόρτιση συσσωρευτή ήταν βασική παράμετρος για την απόφασή μας. Τα μηχανήματα καλύπτουν εύκολα δύο βάρδιες. Μερικές φορές και τρεις βάρδιες όλο το εικοσιτετράωρο. Η ανάκτηση ενέργειας συμβάλλει επίσης σε αυτό. Η παράμετρος αυτή μας οδήγησε στην συγκεκριμένη αγορά».
Για εμάς, ως προμηθευτές, οι πολύ σύντομοι χρόνοι παράδοσης για τον ενοικιασθέντα εξοπλισμό επίσης λειτούργησε υπέρ μας, είπε ο Granath. Επιπλέον, παρέχουμε ευέλικτη υποστήριξη στην εταιρεία κατά τη διάρκεια των φάσεων υλοποίησης. Για παράδειγμα, κατά την προσαρμογή των προφίλ ταχύτητας και ύψους ανύψωσης των 16 μηχανημάτων EKX 515 στον βόρειο τομέα -μια εργασία που διευθετήθηκε ξεχωριστά για κάθε έναν από τους 66 διαδρόμους.

Έχετε ερωτήσεις;