Call4Service
210 2447800 Γραμμή εξυπηρέτησης
Φόρμα επικοινωνίας
Ενημερωτικό δελτίο
Dispatcher
Περιγραφή Θέσης

Dispatcher

Θέση στην εταιρεία: Dispatcher

Τμήμα: After Sales

Αναφέρεται στον: After Sales Director

Ο ρόλος του Dispatcher περιλαμβάνει τον προγραμματισμό των καθημερινών εργασιών των Τεχνικών Συμβούλων της εταιρείας, με στόχο την έγκαιρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών.

Επίσης, διασφαλίζει ότι όλες οι προγραμματισμένες εργασίες ιεραρχούνται, προγραμματίζονται και υλοποιούνται εντός συγκεκριμένων χρονικών πλαισίων.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Καταγραφή κλήσεων πελατών ακολουθώντας τις συμφωνηθείσες διαδικασίες
  • Τακτική ενημέρωση των πελατών για την πορεία των εργασιών τους
  • Προγραμματισμός συντηρήσεων
  • Προγραμματισμός απουσιών Τεχνικών Συμβούλων σε συνεργασία με τον Service Manager
  • Τιμολόγηση
  • Δημιουργία άριστων σχέσεων με τους πελάτες, Τεχνικούς Συμβούλους και συνάδελφους
  • Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του After Sales
  • Συμμετοχή στις απαραίτητες εκπαιδεύσεις με σκοπό την εξέλιξή του/της

Απαραίτητα Προσόντα

  • Γνώση Η/Υ (Word, Excel, Outlook)
  • Γνώση SAP System (επιθυμητό)
  • Γνώση Αγγλικών ή Γερμανικών

Δεξιότητες

  • Οργάνωση
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία
  • Μεθοδικότητα
  • Αφοσίωση

Παροχές

  • Άμεση πρόσληψη
  • Δυνατότητες εξέλιξης εντός του οργανισμού
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Ανταγωνιστικές αποδοχές
  • Ετήσιο bonus παραγωγικότητας
  • Ιδιωτική ασφάλιση
  • Παροχή εταιρικού τηλεφώνου & Laptop

Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει η παραπάνω θέση, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στη διεύθυνση: humanresources@jungheinrich.gr, χρησιμοποιώντας τον τίτλο: Dispatcher.

Έχετε ερωτήσεις;