Βασικές αρμοδιότητες:
- Ανάπτυξη δικτύου πελατών στις περιοχές ευθύνης του.
- Δημιουργία και συντήρηση άριστων σχέσεων με τους πελάτες (εσωτερικούς / εξωτερικούς) ώστε να καλύπτονται πλήρως οι ανάγκες/απαιτήσεις τους.
- Εξασφάλιση άριστων σχέσεων συνεργασίας μεταξύ της ομάδας ώστε να επιτυγχάνονται οι στόχοι.
- Μηνιαία γραπτή ενημέρωση του ΑS Director για το πλάνο ανάπτυξης της ομάδας του.
- Καθημερινή επικοινωνία με το Service Sales Department με σκοπό την ενημέρωση για ευκαιρίες ανάπτυξης.
- Άμεση συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ΑS(dispatcher, Back Office administrator, Spare Parts department, TRB).
- Πραγματοποίηση των απαραίτητων επισκέψεων σε απομακρυσμένες περιοχές ανά 1.5 μήνα με σκοπό την επίσκεψη πελατών αλλά και τεχνικών συμβούλων.
- Monitoring KPIs
- Στόχευση ανά μήνα σε τομείς που απαιτούν τη βελτίωση της ομάδας.
Απαιτούμενες δεξιότητες:
- Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας.
- Λήψη πρωτοβουλιών.
- Αποτελεσματικότητα.
- Kριτική σκέψη.
- Επικοινωνιακές δεξιότητες.
- Οργάνωση.
- Αναγνώριση προτεραιοτήτων και διαχείριση χρόνου.
Απαραίτητα προσόντα:
- Απολυτήριο Λυκείου,ΙΕΚ, ΤΕΙ,ΑΕΙ.
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών ή/και Γερμανικών.
- Γνώσεις χειρισμού H/Y (MS Windows-Excel κλπ).
- 2 έτη τεχνικός σύμβουλος (επιθυμητό).
Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει η παραπάνω θέση, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στη διεύθυνση: humanresources@jungheinrich.gr, χρησιμοποιώντας τον τίτλο: Service Manager