HR man4
Περιγραφή θέσης

Service Manager

Στόχος του Service Manager είναι η ανάπτυξη του τμήματος και της ομάδα του, καθώς και η προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών του After Sales, με σκοπό την αύξηση του τζίρου.


Βασικές αρμοδιότητες:

  • Ανάπτυξη δικτύου πελατών στις περιοχές ευθύνης του.
  • Δημιουργία και συντήρηση άριστων σχέσεων με τους πελάτες (εσωτερικούς / εξωτερικούς) ώστε να  καλύπτονται πλήρως οι ανάγκες/απαιτήσεις τους.
  • Εξασφάλιση άριστων σχέσεων συνεργασίας μεταξύ της ομάδας ώστε να επιτυγχάνονται οι στόχοι.
  • Μηνιαία γραπτή ενημέρωση του ΑS Director για το πλάνο ανάπτυξης της ομάδας του.
  • Καθημερινή επικοινωνία με το Service Sales Department με σκοπό την ενημέρωση για ευκαιρίες ανάπτυξης.
  • Άμεση συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ΑS(dispatcher, Back Office administrator, Spare Parts department, TRB).
  • Πραγματοποίηση των απαραίτητων επισκέψεων σε απομακρυσμένες περιοχές ανά 1.5 μήνα με σκοπό την επίσκεψη πελατών αλλά και τεχνικών συμβούλων.
  • Monitoring KPIs
  • Στόχευση ανά μήνα σε τομείς που απαιτούν τη βελτίωση της ομάδας.

Απαιτούμενες δεξιότητες:

  • Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας.
  • Λήψη πρωτοβουλιών.
  • Αποτελεσματικότητα.
  • Kριτική σκέψη.
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Οργάνωση.
  • Αναγνώριση προτεραιοτήτων και διαχείριση χρόνου.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απολυτήριο Λυκείου,ΙΕΚ, ΤΕΙ,ΑΕΙ.
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών ή/και Γερμανικών.
  • Γνώσεις χειρισμού H/Y (MS Windows-Excel κλπ).
  • 2 έτη τεχνικός σύμβουλος (επιθυμητό).

Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει η παραπάνω θέση, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στη διεύθυνση: humanresources@jungheinrich.gr, χρησιμοποιώντας τον τίτλο: Service Manager

Έχετε ερωτήσεις;